neljapäev, 22. september 2016

Võlgade kustutamise aeg. Abuvest.

Nii, nüüd on see aeg käes, mil hakkavad tekkima võlad. Pean silmas ikka seoses koolitööga. Korralikust koduperenaiseks ja aednikuks olemisest ei räägi ma ammu enam midagi, loodan vaid, et mind kodust välja ei visata ja rõõmustatakse koos minuga kui ühel päeval kool läbi saab.
Kiidan ennast, sest paari päeva jooksul olen suutnud esitada ära kaks kirjalikku tööd ja praktikaaruande. Töödes on kindlasti vajakajäämisi, aga praktikaauanne sai üsna toetava tagasiside ja seis ei tundugi lootusetu. Aga pooleteist nädalaga on vaja veel ära teha see ja see ja see ja see jne.....

Aga luban rääkida vaid edukalt tehtud töödest, olla entusiastlik ja optimistlik ja rõõmus ja tubli.

Kuigi ka blogipostitustele on tekkinud paras järjekord, millest jätta jälg maha just siin ja praegu. Otsustasin, et tänase kiirkribamisega näitan oma vestikest. Etteantud teemaks oli abuvest, mis tuli ise kavandada ning rõõmsalt ja lahkelt koolile loovutada. Aga mis seal ikka, saigi teine mulle tsipa väike :D

Murdesõnastiku andmetel on abuvest eredavärviline heegeldatud vest muhu rahvariiete juurde. No minu oma just eriti eredavärviline ei trehvanud, aga olen sellise igava kiiksuga inimene, et ma mõtlen ka sellele, et kas minu tehtut ka keegi kunagi kannaks. Hetkel ma lähtun eesti inimese lihtsusest ja tagasihoidlikkusest ja kuna ma ennast ei pea ei kunstnikuks ega ka rahvakunstnikuks, siis püüan hoida madalat profiili. Mina kutsuksin seda abuvestist aretatud motiivivestiks.

Ja siin mu vestikese esitlus, modelliks tool, sobib suurusele M:



Väike tehniline pilt vesti valmimisest




 Siin nüüd kõik detailid valmis, peaaegu kokku õmmeldud, 
vahed täidetud heegeldades ja läbi pestud ning aurutatud.



 Ja sellisel haruldasel sellesuvisel päeval, mil paistis päike, siis nautisin oma kooli praktikapäeva sedasi. Kliente nappis ja õues oli soojem kui tallimajas sees ..... Nimelt pea terve päeva sobitasin ja lükkisin vestile servakest, et ikka kenasti hoiaks ja salaõmblused saladuseks jääksid.



Järgmise korrani!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar